*Shenim: Pas pervetesimit te kesaj teme duhet te jeni ne gjendje t'ju pergjigjeni pyetjeve te meposhteme.
Ndikimi i
rendesishem i performances se operacioneve ne ate qe mund te jete me
fitim-prurese per organizaten te permiresohet performanca sesa gje tjeter.
Shembulli ne liber.
Te gjitha operacionet kane nje mori
‘stakeholders’. Ne cfare do lloj organizate, eshte pergjegjesia
e funksionit te operacioneve te zbuloje/kuptoje keto objektiva te stakeholders
dhe te vendos objektivat e veta ne funksion te tyre.
Ne kapitullin e pare folem per disa
avantazhe qe manaxhimi i operacioneve kontriubon ne nje biznes te dhene, cilat
jane ato? Ulje kosto, rritje te ardhurash, reduktim investimesh, inovacion
Avantazhet e lart-permenduara te operacioneve
jane pa dyshim spektrat ku strategjia e bizneseve fokusohet. Ato mund te
arrihen duke u fokusuar me ne detaj tek burimet dhe proceset e operacioneve,
kombinimi i te cilave do te rezultonte ne nje avantazh strategjik.
Pra, manaxhimi i Operacioneve eshte kyc ne
nje organizate duke siguruar ate qe i nevojitet biznesit per te mbijetuar,
avancuar si dhe kenaqur klientet. Dhe kjo arrihet nepermjet nje grup
objektivash qe jane baza e objektivave te performances dhe jane:
Cilesia (Berja e gjerave ashtu sic duhet, produkte pa gabime dhe sherbime te pershtateshme)
Cilesia (Berja e gjerave ashtu sic duhet, produkte pa gabime dhe sherbime te pershtateshme)
Shpjegoni dy dimensionet e
cilesise?
Kompanite qe konkurojne mbi baze
cilesie, cfare duhet te ken nen fokus?
Lidhja e objektivit “cilesi” me
objektiva te tjere te performances?
Shpejtesia (Berja e gjerave shpejt, duke mininimizuar kohen midis shprehjes se nevojes nga konsumatori dhe marrjes se produktit/sherbimit te kerkuar ne kohe)
Kompanite qe konkurojne mbi baza
shpejtesie, mbi cfare dimensionesh duhet te fokusohen ato?
Siguria/Besueshmeria (Berja e gjerave ne kohe, duke respektuar afatet e prmtuara)
Pse objektivi i besueshmerise
shpesh mund te dale mbi objektivat e tjere?
Lidhja e besueshmerise me objektiva
te tejere te performances?
Fleksibiliteti (Aftesia per te ndryshuar ate qe beni, pershtatja e aktiviteteve te operacioneve ne varesi te situatave te paparashikueshme dhe ne baze te kerkesave te klientit)
Per cfare lloje fleksibiliteti
flitet qe mund te lind e nevojshme per konsumatoret/klientet?
Lidhja e fleksibilitetit me
objektiva te tjere te perfomances?
Kosto (Berja e gjerave me cmim te ulet, prodhimi i gjerave dhe sherbimeve me nje kosto lejon vendosjen e cmimeve te pershtateshme per tregun duke lejuar edhe per nje maxhin fitimi.
Cfare nenkupton kosto ne
strategjine e operacioneve?
Kategorite e ndarjes se inputeve
financiare per arritjen e strategjive te biznesit?
Si llogaritet kosto per njesi e nje
produkti?
Si llogaritet produktiviteti?
Sa lloje matjesh produktiviteti
kemi?
Keni ndonje ide per permiresimin e
produktivitetit? Teorikisht, por edhe praktikisht?
Zgjidh nje objektiv te performances
dhe analizo ndikimin e tij ne pozicionimin ne treg jashte operacionit dhe ne
burimet e operacioneve brenda saj?
Cfare klasifikojme si prioritete
kualifikuese?
Cfare jane prioritetet fituese?
Si objektivat e performances lidhen me njeri tjetrin? Dhe me fol pak per konceptin e kompromisit ndermjet objektivave te performances?
No comments:
Post a Comment