Translate

Friday, November 1, 2013

Tema 2: Performanca e Operacioneve – Objektivat e saj

Aspekte te performances qe perdoren per vleresimin e operacioneve quhen “objektiva te performances”. Ne kete kapitull do te kuptojme se si performanca e operacioneve mund te ndikojne ne suksesin e gjithe organizates, cilat jane objktivat e perfomances se operacioneve dhe lidhjet e harmonizuara qe duhet te kene keto objektiva.

*Shenim: Pas pervetesimit te kesaj teme duhet te jeni ne gjendje t'ju pergjigjeni pyetjeve te meposhteme. 

Ndikimi i rendesishem i performances se operacioneve ne ate qe mund te jete me fitim-prurese per organizaten te permiresohet performanca sesa gje tjeter. Shembulli ne liber.

Te gjitha operacionet kane nje mori ‘stakeholders’. Ne cfare do lloj organizate, eshte pergjegjesia e funksionit te operacioneve te zbuloje/kuptoje keto objektiva te stakeholders dhe te vendos objektivat e veta ne funksion te tyre.

Ne kapitullin e pare folem per disa avantazhe qe manaxhimi i operacioneve kontriubon ne nje biznes te dhene, cilat jane ato? Ulje kosto, rritje te ardhurash, reduktim investimesh, inovacion

Avantazhet e lart-permenduara te operacioneve jane pa dyshim spektrat ku strategjia e bizneseve fokusohet. Ato mund te arrihen duke u fokusuar me ne detaj tek burimet dhe proceset e operacioneve, kombinimi i te cilave do te rezultonte ne nje avantazh strategjik.

Pra, manaxhimi i Operacioneve eshte kyc ne nje organizate duke siguruar ate qe i nevojitet biznesit per te mbijetuar, avancuar si dhe kenaqur klientet. Dhe kjo arrihet nepermjet nje grup objektivash qe jane baza e objektivave te performances dhe jane:

Cilesia (Berja e gjerave ashtu sic duhet, produkte pa gabime dhe sherbime te pershtateshme)

Shpjegoni dy dimensionet e cilesise?

Kompanite qe konkurojne mbi baze cilesie, cfare duhet te ken nen fokus?

Lidhja e objektivit “cilesi” me objektiva te tjere te performances?

Shpejtesia (Berja e gjerave shpejt, duke mininimizuar kohen midis shprehjes se nevojes nga konsumatori dhe marrjes se produktit/sherbimit te kerkuar ne kohe)

Kompanite qe konkurojne mbi baza shpejtesie, mbi cfare dimensionesh duhet te fokusohen ato?

Siguria/Besueshmeria (Berja e gjerave ne kohe, duke respektuar afatet e prmtuara)

Pse objektivi i besueshmerise shpesh mund te dale mbi objektivat e tjere?

Lidhja e besueshmerise me objektiva te tejere te performances?

Fleksibiliteti (Aftesia per te ndryshuar ate qe beni, pershtatja e aktiviteteve te operacioneve ne varesi te situatave te paparashikueshme dhe ne baze te kerkesave te klientit)


Per cfare lloje fleksibiliteti flitet qe mund te lind e nevojshme per konsumatoret/klientet?

Lidhja e fleksibilitetit me objektiva te tjere te perfomances?

Kosto (Berja e gjerave me cmim te ulet, prodhimi i gjerave dhe sherbimeve me nje kosto lejon vendosjen e cmimeve te pershtateshme per tregun duke lejuar edhe per nje maxhin fitimi. 

Cfare nenkupton kosto ne strategjine e operacioneve?

Kategorite e ndarjes se inputeve financiare per arritjen e strategjive te biznesit?

Si llogaritet kosto per njesi e nje produkti?

Si llogaritet produktiviteti?

Sa lloje matjesh produktiviteti kemi?

Keni ndonje ide per permiresimin e produktivitetit? Teorikisht, por edhe praktikisht?

Zgjidh nje objektiv te performances dhe analizo ndikimin e tij ne pozicionimin ne treg jashte operacionit dhe ne burimet e operacioneve brenda saj?


Cfare klasifikojme si prioritete kualifikuese?

Cfare jane prioritetet fituese?

Si objektivat e performances lidhen me njeri tjetrin? Dhe me fol pak per konceptin e kompromisit ndermjet objektivave te performances?

No comments:

Post a Comment