Translate

Wednesday, October 30, 2013

Model Zgjidhje: Kompani Koncept e Sherbimeve te Projektimit


Ky eshte nje rast studimi kompleks ne disa drejtime. Qellimi nuk eshte zgjidhja e problemeve por nje rast studimi i cili i hap rrugen nje numri ceshtjesh per diskutim. Pergjithesisht qellimi i ketij rasti studimi eshte prezantimi me kompleksitetin dhe pasurine e problemeve brenda manaxhimit te operacioneve.

Per ceshtje ilustrimi, produktet Focus mund ti mendojme si nje tas standart plastik qe gjehet ne te gjitha supermarketet; produktet Concept me nje produkt pak me teper premium sic mund te ishte nje tas plastik me simbole te ndryshme dhe qe perdoret neper mikrovale; nders produktet Villesi si nje game produktesh te individualizuara me dizajnin Villesi dhe vecorite e markes. 

Pse manaxhimi i operacioneve eshte aq i rendesishem per KSHP?
  
Kjo pyetje mund te shihet nga dy kendveshtrime; nga niveli strategjik dhe niveli operacional.

Ne nivelin strategjik, manaxhimi i operacioneve ka ofruar mundesine, vecanerisht ne pjeset e dizenjimit dhe te prodhimit te organizates, qe qe lejon kompanine te konkuroje kaq efektivisht. Kete mund te vini re ne ne paragrafin e dyte nga fundi i ceshtjes, ku theksohet qe ndryshimet e medha ne kopani kane ardhur pikerisht nga epersia operacionale kundrejt konkuruesve.

Ne nivelin operacional, mund te theksohen dizajnet qe jane me kosto efektive dhe qe dergohen tek porositesi ne kohe, c’ka mundeson qe kompania te dominoje tregun me ide te reja. Produktet e prodhuara me nivel te larte cilesie, ne kohen e duhur, dhe me kosto te pranueshme, do te lejonin produktet te shiteshin efektivish dhe te reduktonin ankimet e klienteve, si edhe ti kursenin kompanise para. Proceset e shperndarjes qe mundesojne sherbim te mire klienti, pa sasira te medha magazinimi, do te maksimizonin shitjet duke minimizuar kostot. 

Ka tre lloje operacionesh ne kete kompani:

1- Operacione disenjimi qe prodhojne dizajnet per produktet, ndonjehere edhe me kooperimin e dizenjatoreve te shtepive te dizenjimit.
2- Operacione prodhumi te cilat prodhojne produktet.
3- Operacione shperndarje qe marrin porosite e klienteve tek centralet e tyre telefonike, bejne porosine gati nga produktet qe i kane te magazinuara, dhe shperndarja fizike e produktit tek klienti.

Te gjitha keto operacione jane te rendesishme per kompanine sepse:
Kontribuojne ne aftesine e firmes per ti sherbyer klientit dhe rrjedhimisht mbajtjen e klienteve te vjeter dhe afrimin e klienteve te rinj. 
Kontribuojne ne kostot e kompanise dhe rrjedhimisht, ne qofte se manaxhohen efektivisht, mund te reduktojne kostot per te gjithe biznesin.
Nese nuk manaxhohen mire, mund te c’orjentojne rrjedhjen e produkteve per tek klienti dhe te ndikojne negativisht ne reputacionin e firmes

Nje menyre tjeter per t’ju pergjigjur pyetjes do te ishte referimi ne pershkrimin qe libri i ben rendesise se Manaxhimit te Operacioneve. Ne liber permenden kater lloje avantazhesh te manaxhimit efektiv te operacioneve:

Mnimizim kosto
Maksimizim te ardhurash
Reduktimi investimeve te pa nevojshme
Zhvillimi i mundeisve per inovacion ne te ardhmen

Si ndikojne pjese te ndryshme te kompanise tek secila nga objektivat e mesiperme?

2.       Ndertoni profilin e produkt/sherbimit te kompanise ne raport me 4Vte


C’fare do ti rekomandoni kompanise per permiresimin e operacioneve te saj?

Identifikoni veshtiresite ose problemet qe jane identifikuar ne ceshtje? Ato mund te jene:

- Transformimi nga kompani qe u shet kompanive te tjera (Produktet Fokus dhe Koncept) tek nje qe shet me shume tek shtepite e dizajnit (Produkte Dizajni).
- Ndryshimet e medha midis grupeve te produkteve. Nga analiza e 4V-ve doli qe produktet Fokus kane profil krejt te kundert nga Produktet Koncept dhe Dizajn. Ku qendron problemi ne menyren se si kompania i proceson te tre keto produkte?
-        - A jane burimet ne operacionet e kompanise te prshtateshme per keto grupe produktesh? Pika e rendesishme ketu eshte qe llojet e makinervie dhe njerezit e nevojshem per te bere produktet Fokus (volum i larte/varietet i ulet) mund te jene shume ndryshe nga llojet e makinerive dhe njerezit e nevojshem per presimin e Produkteve Koncept dhe Dizajn.
Per shembull, makinereit e medha qe kompania ka blere se fundmi, bashke me matricat komplekse, duken ideale per produktet Fokus. Ne te kundert, si produktet Koncept ashtu edhe Dizajn jane me volum te ulet, me variacion te larte dhe duan procese me fleksibilitet te larte per ti prodhuar. Nuk duket sikur makinerite me prodhimtari te larte, dhe matrica komplekse jane te pershtateshme per kete gje. Pra, ka indikatore qe tregojne qe duke u perpjekur te perdorin te njejtat burime per te bere te gjitha produktet, kompania eshte duke i veshtriesuar gjerat. Kjo duket se eshte arsyeja qe pse skedula ndryshon kaq shpesh.
- Operacioni i prodhimit duket ne konflikt me operacionin e dizajnit.
- Operacioni i prodhimit duket ne konflikt me funksionin e marketingut persa i perket saktesise se parashikimit. Diskutoni pse prodhimit i duhet parashikim me i mire dhe pse marketingu mund realisht ta kete te veshtire t’ua japi atyre ne kete situate.
- Kompania pranon qe ka disa probleme me nen kontraktoret e produkteve Fokus. Diskutoni pse mund te ndodhi ky fenomen dhe pse nenkontraktimi shihet si nje mundesi goxha e perhapur se fundmi. 


Wednesday, October 23, 2013

PERMBLEDHJE: TEMA I

  • Çfare eshte menaxhimi i operacioneve?

§  Manaxhimi i operacioneve eshte aktiviteti i manaxhimit te burimeve te cilat jane te destinuara per prodhimin dhe shperndarjen e produkteve dhe sherbimeve. MO eshte nje nga funksionet kryesore te çdo biznesi, edhe pse nuk mund te quhet keshtu ne disa industri. Fusha e pergjegjesise ndryshon per kompani te ndryshme, por zakonisht ka mbivendosje me funksione te tjera.
§  MO merret me manaxhimin e proceseve. Dhe te gjitha proceset kane kliente dhe furnizues te brendeshem. Por te gjitha funksionet e manaxhimit, manaxhojne procese. Prandaj MO ka rendesi per te gjithe menaxheret.
  • Cilat jane ngjashmerite midis te gjitha operacioneve?

§  Te gjitha operacionet mund te modelohen si input-procese transformimi-output. Te gjithe operacionet kane inpute te burimeve transformuese, qe zakonisht ndahen ne "objekte" dhe "staf", dhe burime te transformuara, te cilat jane perzierje midis materialeve, informacionit dhe konsumatoreve.
§  Vetem disa operacione prodhojne  vetem produkte ose vetem sherbime. Shume prej tyre prodhoje nje perzierje midis mallrave te prekshme ose produktet dhe sherbimet me pak te prekshme.
§  Te gjitha operacionet jane pjese e nje rrjeti te madh te furnizimit i cili, permes kontributeve individuale te çdo operacioni, ploteson te gjitha kerkesat e konsumatorit perfundimtar.
§  Te gjitha operacionet perbehen nga procese qe formojne nje rrjet te brendeshem konsumator-furnizuesit brenda operacionit.
  • Si jane operacione ndryshme nga njeri-tjetri?

§  Operacionet ndryshojne ne baze te volumit te rezultateve te tyre, llojshmeria e produkteve qe ata prodhojne, ndryshimi ne kerkesen me te cilen ata duhet te perballen dhe shkalla kontaktit me konsumatorin/klientin.
§  Volum i larte, llojshmeri e ulet, ndryshim i ulet kerkese dhe kontakt te ulet me konsumatorin jane te lidhur zakonisht me koston e ulet.
  • Çfare bejne menaxheret e operacioneve dhe perse eshte kaq e rendesishme?

§  Pergjegjesite perfshijne perkthimin e strategjise ne veprime operative, hartimin e operacionit (jo vetem produktet dhe sherbimet, por edhe sistemet ose proceset qe prodhojne ato), planifikimin dhe kontrollin e aktiviteteve te operacionit dhe permiresimi e operacionit me kalimin e kohes.
§  Manaxhimi i Operacioneve mund te kete nje efekt te thelle ne uljen e kostove ne nje organizate, rrit te ardhurat e saj, zvogelon sasine e investimeve te nevojshme dhe siguron bazat per risi ne te ardhmen.
§  MO eshte gjithnje e me i rendesishme, sepse nje mjedis me dinamike biznesi kerkon adaptim nga operacionet e menaxhereve.
§  Per shkak te struktures se kostos ne shume organizata, permiresimi i praktikave te operacioneve mund te jete menyra me efektive per te permiresuar performancen financiare te organizates.

Friday, October 18, 2013

15 Kurse Falas Online qe ja vlen te shpenzoni kohe

Ju keshilloj te shfrytezoni fuqine qe ju jep teknologjia ne dije. Me poshte jane disa kurse falas qe mund te ndiqni gjate 10-15 javeve.

Mos harroni, dija eshte mesimi i tematikave te pa njohura per ju. Nese kenaqeni me gjera qe i dini, nuk jeni duke u zhvilluar.

15 Kurse Falas Online qe ja vlen te shpenzoni kohe